NERF Legends - Elite Blaster Combo Pack
İki güçlü tabanca olan NERF Elite Triad ve NERF Elite Strongarm ile cephaneliğini genişlet. Ayrıca bu paket, oyundaki her tabancaya uygulanabilen renk değiştiren bir yanardöner dış görünüm ve dört eşsiz tabanca etkisi ile gelir ve bunları hem tek oyunculu hem de çok oyunculu modlarda donanabilirsin. Bu öğeleri indirdikten sonra oyunun özelleştirme menüsünde hemen kullanılabilir olurlar.