Neon Abyss - Alter Ego Pack
Alter Ego DLC ile Neon Abyss'teki en sevdiğin karakterlerin Alter Egolarıyla deney yap. Karakterlerin için 8 yeni görünüm ve beraberinde ustalaşabileceğin beceriler.