Daha hızlı mı gitmek istiyorsunuz? Şehri alt üst edip Lakeshore’daki her bölgede bulunan tüm ögeleri ve aktiviteleri anında açın. Öte yandan 4 yeni ögeyle tarzınızı konuşturmak için yeni “Fury & Zen” giyim paketini açın.