Necromunda: Hired Gun - Spire Noble Skin Pack
Kontratlarını seç. Hedeflerini avla. Ödülünü al. Necromunda: Hired Gun’ın Spire Noble Skin paketi, bıçağın ve kıyafetin için eşsiz kozmetik ürünlerle geliyor. Kan kırmızısı tonlarıyla avına hızlı bir ölüm getir. Bu gece, kovanın her tarafında kan akacak.