Necromunda: Hired Gun - Hunter’s Bounty Pack
Kontratlarını seç. Hedeflerini avla. Ödülünü al. Necromunda: Hired Gun için gele Hunter's Bounty paketi, beraberinde bıçağın, teklik silahın, kıyafetin ve mastı çiğneme oyuncağın için benzersiz kozmetikleri getiriyor. Her birine, mavi boyaları ve metalik kaplamalarıyla birlikte Guilder teması hâkim. Ayıla bayıla yemek isteyeceği leziz et parçası şeklindeki yeni çiğneme oyuncağı modeli sayesinde siber mastın, hedeflerin izini daha verimli bir şekilde bulacak.