NBA 2K25 - Season 1 Pro Pass
NBA 2K25 Pro Pass: Season 1, MyCAREER ve MyTEAM deneyimini bir üst seviyeye taşıyor. Pro Pass, sezon boyunca 40. seviyeye doğru ilerlerken, sayısı 45.000'i bulan VC dahil olmak üzere 40 seviyede kazanılabilir premium ödüllere erişimin kilidini açar! Season 1 Pro Pass aldığında Çiçek Desenli Jordan Tatum 3 Floral, Siyah Çiçek Desenli Kısa Şort, Ametist Vince Carter MyTEAM Kartı ve 1. Sezon Pro Pass Paketi otomatik olarak senin olacak. *NBA 2K25 Pro Pass için ana oyun, internet bağlantısı ve NBA 2K Hesabı gereklidir. **Season 1 Pro Pass ve Hall of Fame Pass'in süresi 18 Ekim 2024 saat 17:59'da (TSİ) dolacaktır. Season 1 Pro Pass veya Hall of Fame Pass satın alımlarında para iadesi yapılmaz.