NBA 2K25 Pro Pass: Season 3
NBA 2K25 Pro Pass: Season 3, MyCAREER ve MyTEAM deneyimini bir üst seviyeye taşıyor. Pro Pass, sezon boyunca 40. seviyeye doğru ilerlerken, sayısı 45.000'i bulan VC dahil olmak üzere 40 seviyede kazanılabilir premium ödüllere erişimin kilidini açar! Season 3 Pro Pass aldığında Phoenix Suns Tatil Maskotu, NBA Şampiyonluğu Zafer Gözlüğü ve Pembe Elmas Bronny James Jr. MyTEAM Kartı ve Season 3 Pro Pass Paketi otomatik olarak senin olacak. *NBA 2K25 Pro Pass için ana oyun, internet bağlantısı ve NBA 2K Hesabı gereklidir.