NBA 2K23 International Commentary Paketi
Bu ürün, 30/11/2024 tarihinden itibaren satın alınamayacaktır. NOT: NBA 2K23 oyununa yönelik tüm çok oyunculu sunucular 31/12/2024 tarihinden itibaren kapatılacaktır. Bu tarihten sonra çevrimiçi sunucu gerektiren oyun işlevlerinin hiçbiri çalışmayacaktır. NBA 2K23'nin tadını İspanyolca veya Çince dillerinde oyun içi NBA yorumları ile çıkar.