NARUTO SHIPPUDEN: UNS 4 ROAD TO BORUTO NEXT GENERATIONS Pack
SİZLER sayesinde Ultimate Ninja serisi dünya genelinde 20 milyondan fazla sattı! "Boruto: Naruto the Movie"de Naruto ve Boruta'ya karşı efsanevi bir savaş veren Momoshiki Otsutsuki ve Kinshiki Otsutsuki olarak oyna. Bununla da bitmiyor! 11 ünlü shinobi mücadeleye yeni Boruto-era kostümleriyle dahil oluyor! Muhteşem savaşlara girerek yeni nesli deneyimle!