NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4 Demo
Beğeniyle karşılanan STORM serisinin son yapıtı seni renkli ve nefes kesici bir yolculuğa çıkaracak. Tamamıyla yenilenen savaş sisteminden faydalan ve NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM serisinde bugüne kadar gördüğün en destansı savaşlara katılmaya hazırlan! NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4'te bugüne kadar karşılaştığın en zorlu düşmanlara karşı birçok Ninja Becerisini kullanabileceksin. "Ultimate Jutsus" halinde ağır saldırılar, "Awakening" ile enerji dolu dönüşümler, benzersiz ninja yıldızları, ninja bıçakları ve her bir ninja için farklı bir oyun stili! Bugüne kadar en çok beklenen STORM oyununa hazır ol!