My Time at Portia Deluxe Edition
My Time at Portia Delüks Sürüm ile kasabana yerleş ve en iyi hayatını yaşa. Studio Ghibli'nin büyüsünden ilham alan My Time at Portia'da herkes için bir şeyler var. Unutamayacağın büyüleyici bir post apokaliptik harikalar dünyasında, zamanını yeni toprakları keşfederek veya antik harabeler ve zindanlarda hazine avına çıkarak geçirebilirsin. Macera çağrısı tarzına uymuyorsa kendi çiftliğinde mahsul yetiştirebilir, hayvanlarına bakabilir ve hatta günlerini en büyük balığı tutmaya çalışaral geçirebilirsin. Nasıl oynayacağın senin elinde! Delüks Sürüm şunları içerir: My Time at Portia oyunu Yeni Eve Hoş Geldin Paketi: Bu harika hediye seti, yeni hayatına alışmana yardım edecek özel bir kıyafet, özel mobilyalar, oyun içi para birimi ve tüketilebilir öğeler içerir.