My Little Pony: Bir Tanyele Tepesi Gizemi
Bir ya da iki pony için hazırlanmış gizemli bir macerada dostluğun büyüsünü yeni zirvelere taşı. Sunny, Hitch, Izzy, Pipp, Zipp veya Misty ile oynayarak heyecan verici görevlerle ve toplanabilir eşyalarla dolu bulut krallığı Tanyele Tepesi'ni keşfetmek için yeteneklerini kullan. Telefonları pizzaya çeviren, yer çekimini bozan ve her tarafa renk saçan dengesiz büyüyü herkesin birbiriyle yardımlaşmasıyla durdurabilirsin! Bunların yanında Pipp'in Fotoğraf Çekimi, Hitch Yakın Takipte ve Sunny İle Smoothie Teslimatları gibi neşeli mini oyunların ve kendi tarzını sergilemene imkân tanıyan bir dolap dolusu aksesuarın tadını çıkar.