MY HERO ULTRA RUMBLE - Hero Crystals Pack B (5,000 crystals)
5.000 adet Hero Kristali içeren pakettir. Hero Kristalleri, Bilet çekmek ve Mağaza’da değiş tokuş yapmak için kullanılabilecek My Hero ULTRA RUMBLE oyun içi para birimidir.