MY HERO ULTRA RUMBLE - Hero Crystals Pack A (2,450 crystals)
2.450 adet Hero Kristali içeren pakettir. Hero Kristalleri, Bilet çekmek ve Mağaza’da değiş tokuş yapmak için kullanılabilecek My Hero ULTRA RUMBLE oyun içi para birimidir.