MY HERO ONE'S JUSTICE Additional Mission: Gale
Ek görev “Gale”in Kilidini Açar Yeni öğeler ve aksesuarlar kazanmak için bu görevi tamamlayın. Ayrı olarak satılan MY HERO ONE'S JUSTICE oyunu gereklidir.