MXGP2 - Villopoto Replica Equipment
Piste Villopoto'nun donanımıyla çıkmaya hazır mısınız? MXGP2 - Villopoto Replica Equipment DLC ile, özelleştirilmiş sürücünüzü Amerikalı şampiyonun resmi MXGP şampiyonasının 2015 sezonu boyunca giydiği Thor Verge kaskı, Thor Core Orbit kiti ve Alpinestars Tech10 botlarıyla donatabilirsiniz!