İçindeki efsaneyi serbest bırak ve Mx vs ATV Legends için en yeni genişletme olan resmi 2024 Monster Energy Supercross Championship ile pistlere hakim ol. Simgeleşmiş Anaheim'dan kalp sıkıştıran Salt Lake City'ye, 16 resmi pistte profesyoneller gibi yarış. Yeni pistler zaman içinde açılacak gerçek dünya etkinliklerinin her zaman bir adım önünde olacaksın.