Moving Out - The Employees of the Month Pack
"The Employees of the Month paketi" Smooth Moves'taki kariyerine heyecan verici bir başlangıç yapmanı sağlar. Bu hevesli taşımacılar ekibinin her üyesi ağır iş yapmaya can atıyor ve stajlarını başarıyla bitirmek istiyor. Profesör Inkle! Sekiz elle taşımak varken neden iki elle taşıyasın ki? Bruce! Şirin, sevimli ve fena verimli! Sprinkles! Her işin eri, kokusu da çok hoş! Dials! Müşterilerle sinyalleriniz uyuşsun! Bu güvenilir taşımacılarla Packmore'daki gelmiş geçmiş en iyi taşıma ekibini oluştur!