Moving Out 2 - F.A.R.Tastic Four DLC
Moving Out 2, dünyaca ünlü fizik tabanlı taşıma simülatörünün çılgın bir devam oyunudur. Smooth Moves üniformanı giyip tek başına bir F.A.R.T olarak ya da en fazla üç arkadaşınla iş birliği yaparak Packmore sakinleri ve ötesinin toplanıp yola koyulmasına yardım et! F.A.R.Tastic 4 paketi yeni Packmore ve ötesine, taşıma kaslarınla hava atmanı sağlayacak Chum, Bastian, Hootacris ve Cera Topps adında hevesli 4 yeni taşıyıcıyı Smooth Moves kadrosuna ekledi.