VIP Çarpan Paketini satın al! Bu eklenti sayesinde Kariyer modunda kazanacağın kredi, şöhret ve gelişim puanı iki katı olacak! Kredileri kullanarak menajerleri mühendisler ve analistler dahil daha kalifiye teknik ekip kiralayabileceksin.