VIP Multiplier Pack'i satın alarak Career modunda kazandığın şöhreti ve gelişim puanını ikiye katlayan bu çarpan paketi ile başarıya giden yolu hızla tırman. Şöhretini artırdığında daha iyi takımlardan teklif alma ihtimalin yükselecek. Kariyerin sırasında elde ettiğin gelişim puanlarını artırarak motosikletinin teknik performansını geliştirerek sınırlarını zorlayabilirsin!