Monster Hunter Rise "Krallık Koleksiyonu" DLC Paketi
Avcının görünümü ve sesi olarak kullanabileceğin üç Elgado karakteri içeren bu DLC paketi ile Monster Hunter Rise deneyimini geliştir! Bu ek içerik şunları içerir: - "Fiorayne" Avcı katmanlı zırh seti - "Rondine" Avcı katmanlı zırh seti - ''Arlow" Avcı katmanlı zırh seti - Avcı Sesi: Fiorayne - Avcı Sesi: Tüccar Rondine - Avcı Sesi: Arlow Not: Bu sette bulunan ürünler, ayrı olarak satın alınabilir. Satın aldıktan sonra Kurye ile konuş ve içeriği almak için Eklenti İçeriği'ni seç. - Avcı Katmanlı Zırh, Item Box'ın Katmanlı Zırh Ayarları menüsünden kullanılabilir. - Katmanlı zırh, karakterin istatistiklerini ve becerilerini etkilemeden görünümünü değiştiren bir ''kostüm"dür. - Bu setler, avcı tipinden bağımsız olarak kullanılabilir. Tüm görünümünü değiştirir ve vücut bölgelerine ayrı ayrı uygulanamaz. - Bu setlerin bazı unsurları, oyun içi karakterin giydiği versiyondan farklıdır. Saç stili ve ses katmanlı zırh setlerine dâhil değildir. - Item Box'tan Görünümü Değiştir'i seçerek sesleri uygulayabilirsin. Bir karakter oluştururken de bunu kullanabilirsin. Sesler, karakterin istatistiklerini ve becerilerini etkilemeden sesini değiştirir.