Monster Hunter Rise "Kamura Koleksiyonu" DLC Paketi
Avcının görünümü ve sesi olarak kullanabileceğin üç Kamura karakteri içeren bu DLC paketi ile Monster Hunter Rise deneyimini geliştir! Bu içerik şunlardan oluşur: - "Utsushi" Avcı katmanlı zırh seti - "Hinoa" Avcı katmanlı zırh seti - ''Minoto" Avcı katmanlı zırh seti - Avcı Sesi: Usta Utsushi - Avcı Sesi: Mücadeleci Kadın Hinoa - Avcı Sesi: Merkezdeki Kadın Minoto Not: Bu sette bulunan ürünler, ayrı olarak satın alınabilir. Satın aldıktan sonra Kurye ile konuş ve içeriği almak için Eklenti İçeriği'ni seç. - Avcı Katmanlı Zırh, Item Box'ın Katmanlı Ekipman Ayarları menüsünden kullanılabilir. - Katmanlı zırhın, karakterin istatistiklerini ve becerilerini etkilemeden görünümünü değiştiren bir ''kostüm" olduğunu lütfen unutma. - Bu set, avcı tipinden bağımsız olarak kullanılabilir. - Bu set, tüm görünümünü değiştirir ve vücut bölgelerine ayrı ayrı uygulanamaz. - Bu setin bazı unsurları, oyun içi karakterin giydiği versiyondan farklıdır. Saç stili ve ses dâhil değildir. - Item Box'tan Görünümü Değiştir'i seçerek sesleri uygulayabilirsin. Bir karakter oluştururken de bunu kullanabilirsin. Sesler, karakterin istatistiklerini ve becerilerini etkilemeden sesini değiştirir.