Monster Hunter Rise Ekstra DLC Paketi
Monster Hunter Rise deneyimini geliştir! Bu, daha önce paket olarak sunulmamış bazı popüler DLC'leri içeren özel bir pakettir! Bu ek içerik şunları içerir: "Kamura Pelerin Kıyafeti" Avcı katmanlı zırh parçası "Kamura Pelerin Korsesi" Avcı katmanlı zırh parçası "Düzgün Şal" Avcı katmanlı zırh parçası "Deri Gerdanlık" Avcı katmanlı zırh parçası "Faydalı Sargı Bezi" Avcı katmanlı zırh parçası "Muhteşem Küpe" Avcı katmanlı zırh parçası "Bombacı Maske" Avcı katmanlı zırh parçası "Uzun Hinoa" saç stili "Uzun Minoto" saç stili "Asil Korkular" saç stili "Utsushi Kesimi" saç stili Avcı Sesi: Asil Acı Avcı Sesi: Ruh Hâli Değişimleri Avcı Sesi: Büyük Birader Avcı Sesi: Havalı Kız "Canavar Müziği: Rock Versiyonu" BGM "Özel Çıkartmalar 4" çıkartma seti Not: Bu sette bulunan ürünler, ayrı olarak satın alınabilir. Lütfen çifte satın alımlara dikkat et. Bu içerik nasıl kullanılır: Satın aldıktan sonra oyundaki Kurye ile konuş ve içeriği almak için Eklenti İçeriği'ni seç. Kullanım, aşağıda listelendiği üzere içerik türüne göre değişir. - Katmanlı Zırh, Item Box'ın Katmanlı Zırh Ayarları menüsünden (Avcı zırhı) veya Arkadaş Panosundan (Palico ve Palamute zırhı) kullanılabilir. Katmanlı zırhın, karakterin istatistiklerini ve becerilerini etkilemeden görünümünü değiştiren bir "kostüm" olduğunu lütfen unutma. - Yüz boyası ve saç stilleri, Item Box'tan Görünümü Değiştir seçilerek veya bir karakter oluşturulurken uygulanabilir. - Hareketler ve çıkartmalar, çıkartma konuşma balonlarına metin de girebileceğin Sohbet Menüsünden kullanılabilir. - Poz Setleri, Başlat Menüsünden veya Duraklatma Menüsündeki Kamera seçeneğinden kullanılabilir.