Monster Hunter Rise DLC Paketi 4
İçinde aşağıdaki içerikler yer alır. - Hunter content: 4 x Layered Armor pieces, 2 x facepaints, 1 x hairstyle, 2 x voices - Buddy content: 1 x Palico Layered Armor piece, 1 x Palamute Layered Armor piece - Other content: 2 Cohoot outfits, 1 music track set, 1 gesture set, 1 sticker set Tüm içerik kozmetik amaçlıdır ve herhangi bir durum avantajı sağlamaz. Not: Satın aldıktan sonra Kurye ile konuş ve katmanlı zırh ve kıyafetleri almak için Eklenti İçeriğini seç. Daha sonra Item Box ve Dost Panosundaki Katmanlı Zırh Ayarlarında Avcı ve Dost öğelerini; Evcil Hayvan menüsünün Kıyafet Değiştir bölümünde de Cohoot öğelerini kullanabilirsin. Avcı görünüm seçenekleri ve seslerini avcına uygulamak için Item Box'ta Görünümü Değiştir'i seç. *Bu setteki öğeler ayrı bir şekilde satın alınabilir. Lütfen aynı öğeyi iki defa satın almamaya dikkat et.