Monster Hunter Rise DLC Paketi 10
Bu onuncu DLC paketi ile Monster Hunter Rise deneyimini geliştir! Bu ek içerik şunları içerir: - "Vahşi Kafa" Avcı katmanlı zırh parçası - "Vahşi Vücut" Avcı katmanlı zırh parçası - "Vahşi Kollar" Avcı katmanlı zırh parçası - "Vahşi Bel" Avcı katmanlı zırh parçası - "Vahşi Bacaklar" Avcı katmanlı Zırh Parçası - "Rondine" Avcı katmanlı zırh seti - "Mekanik" yüz boyası - "Göğe Yükselen" yüz boyası - "Bahari Rastası" saç stili - ''Asimetrik Kesim" saç stili - Avcı Sesi: Oboro - Avcı Sesi: Jae - "Sahne ve Başlık Müziği: Sakin Versiyon" Arka Plan Müziği - "Özel Çıkartmalar 14" çıkartma seti Not: Bu sette bulunan ürünler, ayrı olarak satın alınabilir. Lütfen çifte satın alımlara dikkat et. Bu içerik nasıl kullanılır: Satın aldıktan sonra oyundaki Kurye ile konuş ve içeriği almak için Eklenti İçeriği'ni seç. Kullanım, aşağıda listelendiği üzere içerik türüne göre değişir. - Katmanlı Zırh, Item Box'ın Katmanlı Zırh Ayarları menüsünden (Avcı zırhı) veya Arkadaş Panosundan (Palico ve Palamute zırhı) kullanılabilir. Katmanlı zırhın, karakterin istatistiklerini ve becerilerini etkilemeden görünümünü değiştiren bir ''kostüm" olduğunu lütfen unutma. - Yüz boyama ve saç stilleri, Item Box'tan Görünümü Değiştir seçilerek veya bir karakter oluşturulurken uygulanabilir. - Hareketler ve çıkartmalar, çıkartma konuşma balonlarına metin de girebileceğin Sohbet Menüsünden kullanılabilir. - Poz Setleri, Başlat Menüsünden veya Duraklatma Menüsündeki Kamera seçeneğinden kullanılabilir.