Monster Hunter Rise DLC Paketi 1
İçinde aşağıdaki içerikler yer alır. Hunter layered armor pieces: ● Fox Mask ● Theater Wig ● Wyverian Earrings Buddy layered amor sets: ● Nine Tails (Palico) ● Long Coat Costume (Palamute) Gestures & poses: ● High Five gesture ● Attack pose set ● Hurt pose set Hunter appearance options: ● Eye Shadow makeup ● Hero face paint ● Spread Wings makeup ● Airy Short Bob hairstyle ● Beachy Waves hairstyle ● Great Baggi Crest hairstyle Hunter voices: ● Master Utsushi ● Hinoa the Quest Maiden Cohoot outfits: ● Wind-Up Cohoot ● Fluffy Hood Tüm içerik kozmetik amaçlıdır ve herhangi bir durum avantajı sağlamaz. Not: Satın aldıktan sonra Kurye ile konuş ve katmanlı zırh ve kıyafetleri almak için Eklenti İçeriğini seç. Daha sonra Item Box ve Dost Panosundaki Katmanlı Zırh Ayarlarında Avcı ve Dost öğelerini; Evcil Hayvan menüsünün Kıyafet Değiştir bölümünde de Cohoot öğelerini kullanabilirsin. Avcı görünüm seçenekleri ve seslerini avcına uygulamak için Item Box'ta Görünümü Değiştir'i seç. *Bu setteki öğeler ayrı bir şekilde satın alınabilir. Lütfen aynı öğeyi iki defa satın almamaya dikkat et.