Monster Energy Supercross - Yellowfire Custom Rider Pack
Özel Monster Energy Supercross - Yellowfire Custom Rider Pack'i kaçırma. Oyunda bulunmayan kask, gözlük, forma üstü, pantolon ve ayakkabı içeren bu özel sürücü setiyle yarışa heyecan kat! Pakette Acerbis Profile 3 kaskı, HZ King gözlüğü, Thor Pulse forma üstü ve pantolonu ve bir çift Sidi Crossfire ayakkabısı bulunuyor.