Monster Energy Supercross 5 - Legends Pack Vol. 2
Legends Pack Vol. 2 ile gerçek bir efsane gibi yarış! Ryan Villopoto, Ryan Dungey, Jeff Emig, Cole Seely gibi geçmişin beş supercross kahramanının arasından seç ve Daytona 1974'ten ilham alan orijinal bir tarihi pistte destansı yarışlar yap. Yarış motosikletlerinin sunduğu heyecanın tadını çıkar. Legends Pack Vol. 2'yi hemen satın al!