Monster Energy Supercross 5 - Legends Pack Vol. 1
Güzel zamanlar geri geldi! Legends Pack Vol. 1 ile geçmişin heyecanını yeniden yaşa! Jeremy McGrath, Ricky Johnson, Jeff Stanton, Kevin Windham, Jeff Ward da dâhil olmak üzere beş efsanevi sürücü ve zamanda geriye doğru yarışabileceğin Pontiac Silverdome 2002 tarihi pisti bulunuyor. Hemen satın al!