Customization Pack Neon Light satın al ve farklı renklerdeki (beyaz, kırmızı, mavi, yeşil, pembe, mor, turuncu, bronz, gümüş ve altın) botlarla ve fosforlu yakalarla sürücülerinin parlamasını sağla.