Monster Energy Supercross 25 - Stars & Stripes Pack
Stars & Stripes Pack ile özgürlüğün ve cesaretin ruhunu kucakla ve Amerikan bayrağından ilham alınarak yapılmış tasarımlarla ekipmanlarını ve motosikletini özelleştirmeye hazırlan! Bu paket şunları içerir: - 1 adet kask - 1 çift bot - 1 adet koruyucu gözlük - 1 adet giysi - 4 zamanlı motosikletlerin her birinde kullanılabilecek 1 adet kaplama Bu DLC, Season Pass'e dâhil değildir.