MONOPOLY JUST DANCE-DOWNLOADINDHOLD
Monopoly Just Dance DLC ile harekete geçin! Dünyanın 1 numaralı harika dans oyunuyla oyun tahtanıza biraz eğlence ve renk katın! Bu DLC, animasyonlu fişe sahip, tamamen özelleştirilmiş bir oyun tahtası içeriyor. Monopoly oyununuzda dansın gücünü paylaşın!