MK1: Tek Seferlik Ejder Paketi Para Birimi
Bu paketi satın almanız hâlinde 850 Ejder Kristaline sahip olursunuz! Bu fırsattan hesap başına yalnızca bir kez faydalanabilirsiniz. Tek Seferlik Ejder Paketi'nde mevcuttur.