MK1: Tek Seferlik Ejder Paketi Paleti
Bu paketi satın almanız hâlinde özel bir Scorpion ejder paletine sahip olursunuz! Bu fırsattan hesap başına yalnızca bir kez faydalanabilirsiniz. Tek Seferlik Ejder Paketi'nde mevcuttur.