Minecraft Mısır Mitolojisi Eklentisi
Piramitlerin tehlikelerinden sağ çıkabilecek misiniz? Krallar Vadisi'nde yolculuk edin, ölümcül tuzaklardan kaçının ve yer altındaki eski mezarları keşfedin! Mitoloji serisinin dördüncü paketi olan bu Mısır Temalı Eklenti bir Firavuna uygun dokular, efsanevi yaratıklar, bir dış görünüş tapınağı ve destansı bir müzikle birlikte geliyor!