Minecraft Kamp Ateşi Öyküleri Görünüş Paketi
Ateşin etrafında toplanın ve bu 16 ürkütücü dış görünüşün öykülerini dinleyin! Efsanevi canavarlardan korkunç hayaletler ve diğer tuhaf şeylere, bu doğaüstü dış görünüş paketi bu Cadılar Bayramı'nda arkadaşlarınızı korkutmanız için ideal.