Minecraft Festival Dış Görünüş Paketi
İşte Minercraft karakterinizi kişiselleştirebileceğiniz ve festival moduna girmenize yardım edecek 24 skinden oluşan küçük, harika bir paket. Yalnızca Minecraft: Xbox One Edition (2014) ile kullanılabilir, Minecraft (2017) ile uyumlu değildir.