Minecraft Cadılar Bayramı Battle Map
Bu kötülüklerle dolu yeni Battle Mini Oyunu haritasında arkadaşlarınızı çileden çıkarın. Cadılar Bayramı dokusu setiyle hazırlanmış olan bu harita, harita koleksiyonunuz için eşsiz ve ürkütücü bir parça. Yalnızca Minecraft: Xbox One Edition (2014) ile kullanılabilir, Minecraft (2017) ile uyumlu değildir.