Minecraft - Avatar: Geçiş Ayinleri
Avatar DLC ile heyecan verici bir yolculuğa çıkın! Omatikaya klanının bir Na'vi'si olun. Hayatta kalma becerilerinde ustalaşın ve geleneksel geçiş törenlerinin üstesinden gelin. Bir banshee ile bağ kurun, Hallelujah Dağları'na tırmanın ve biyolüminesans yağmur ormanlarını keşfedin! Yol boyunca nefes kesen yaratıklar ve bitki yaşamıyla tanışın. Popüler görünümleri içerir!