4K Sinema Paketi, sinematik öğeleri 4K çözünürlükte işler. Aydınlık Lord'un nefes kesici ayrıntılarla canlandırılan destansı hikayesini ve Mordor savaşını yaşayın. ÖNEMLİ NOT: Bu içerik sadece Xbox One X kullanıcıları içindir. Win 10 kullanıcıları: AMD FX-8350, 4.0 GHz ya da Intel Core i7-3770, 3.4 GHz veya daha iyisi ve AMD RX 480, 4 GB ya da NVIDIA GTX 970, 4 GB veya daha iyisini gerektirir.