Odanı dekore etmek için kullanabileceğin içeriklerin yer aldığı özel avantajlı bir set. Daha eğlenceli bir deneyim için evini biraz daha özelleştirmeyi dene! Aşağıdaki içerikler, Monster Hunter World: Iceborne'a eklenecek. - MHW:I Room Decor: Intimate Decor Set (29 tür) - MHW:I Oda Dekoru: Müthiş Dekor Seti (17 tür) - MHW:I Music Player: Additional BGM Set Vol. 1 - MHW:I Monster Figure: Velkhana - MHW:I Monster Figure: Nergigante Not: - Bu setteki öğeler ayrı bir şekilde satın alınabilir. Lütfen aynı öğeyi iki defa satın almamaya dikkat et. - Bu içeriği kullanmak için Monster Hunter World: Iceborne'un satın alınması gerekir.