MG3 Parçalayıcı Silah Paketi
Tüm düşmanları aynı anda tek mermiyle indir veya alternatif ateşle onları ayırarak tamamen otomatik eğlenceyi herkese yay. MG3 Parçalayıcı hafif makineli tüfek, Komando avantajı için tasarlanmıştır ve 5 adet benzersiz görünüm çeşidi içerir.