Mayın Yeniden İnşa Edici Silah Paketi
Temas ettiğinde patlayan ve Zedlere zarar verirken müttefikleri iyileştiren biyo mayınlar fırlatır. Alternatif ateş, yerleştirilen tüm mayınları patlatır. Sağlık Tüzüğü gereğince ana malzemesinin kaynağı gizli bilgidir. Sıhhiyeci avantajı için tasarlanan Mayın Yeniden İnşa Edici, 5 benzersiz görünüm çeşidine sahiptir.