Tarihteki en büyük tenis efsanelerinden ikisini oynayın! Legends DLC'si, emekli tenis efsaneleri Tommy Haas ve Tim Henman olmak üzere iki ek oyuncu içerir. Her ikisi de hem tekli hem de çok oyunculu modlarda oynanabilir karakterler olarak kullanılabilir hale gelir.