Deluxe Sürüm şunları içerir: Pathfinder Elite Weapon Set (4) Bu gösterişli özel silah setiyle Andromeda'da yolunuzu düşmanlardan temizleyin. 2 Nomad Skin (Mayıs 2017'de) 2 adet Pathfinder Casual Outfit (biri hemen; biri Mayıs 2017'de) Tempest ile yaptığınız yolculukta ve çeşitli dost yerleşkelerinde şık görünün. Scavenger Armor Tehlikeli, yeni gezegenleri keşfeden Pathfinder için özel bir kostüm. Pet Pyjak En çok sevilen uzay maymunu geri döndü ve Tempest'ta size katılabilir. Dijital Oyun Müziği Dosyayı indirerek Mass Effect'in özel müziklerini dinleyin. Multiplayer Deluxe Launch Pack İlerlemenizi kolaylaştıracak silahlar ve ekipman içeren Multiplayer Launch Pack ile Co-Op moda ilk günden hızlı başlayın (anında kullanılır).