Marvel vs. Capcom: Infinite - Strider Hien Costume
Strider Hien bir zamanlar Hiryu ile müttefikti ancak Hien'in ihaneti ve Grandmaster Meio'nun yeniden hayata dönüşü ile bu ikili birbirine düşman oldu. Bu kostüm, Hiryu'yu Hien'in unutulmaz kıyafetleri ile sergiliyor.