Marvel vs. Capcom: Infinite - Jedah Makai Messiah Costume
Jedah'ın imzası tırpan saldırıları, bu yepyeni metalik tasarımın yaratılmasını etkilemiş ve onu ölümün gerçek habercisi olarak resmetmiş... gözleri ise yeniden doğuşu çağırıyor.