Marvel vs. Capcom: Infinite- Doctor Strange Illuminati Costume
Stephan Strange önceden diğer kahramanlarla güçlerini birleştirerek Illuminati'yi kurmuştu. Bu grubun amacı, dünyayı dışarıdan gelen tehditlere karşı korumaktı.