Marvel Black Panther Film Karakteri ve Seviye Paketi
Marvel Studios'un Black Panther karakterinden esinlenilen seviye ve karakter paketine erişmek için indirin. Wakanda Krallığı'nda geçen bölümde, oyuncular efsanevi Wakanda'lı Süper Kahraman ve kız kardeşi Shuri'yi, vatan topraklarının en karanlık derinliklerinde mutasyona uğramış yaratıklar ve baş düşmanları Erik Killmonger'ın vahşi ordusu ile savaşacakları tehlikeli bir göreve götürecekler.